неділю, 9 грудня 2018 р.

Нове життя блогу

Дивуюсь скільки часу можуть жити без догляду мережеві дописники. Такий, як цей, наприклад. Час йде, все навколо невпинно змінюється та розвивається, втім й наша мова. А думки, залишені тут мною чотири роки назад вже певною мірою свідчать про дух тих часів та й про мене самого. За ці чотири роки я багато чого переосмислив, поглянув з инакшого боку, багато чого вивчив під час читання та дискусій.

Тож перш за все я змінюю саму назву свого блогу і поки-що відмовляюсь від написання тут українською латинкою, хоча повністю від цього помислу не відмовляюсь. Саме про ці свої нові думки я й напишу в наступному дописі. Від латинки я відмовився зовсім недавно і цьому передували деякі події на заяви політиків в Україні. Більшою мірою я приділятиму увагу саме новим старим словам в українській мові та взагалі роздумам про українську мову та й про инші мови та про їхні зв'язки з українською мовою. Лише недавно усвідомив, що це і є моє справжнє захоплення - українська мова та її зв'язки з иншими мовами. 

А ще я вже цілий рік сиджу на сторінці Словотвір, де користувачі шукають та створюють українські відповідники запозиченим словам. Виникають нові слова, знаходяться рівнослови, відбуваються різноманітні суперечки. Це дуже цікава сторінка. З однієї сторони від неї віє глибиною мовних тисячоліть, а з иншої — майбутнім української мови, або тим, якою вона могла бути вже після прийняття Харківського правопису 1928 року. Проте зараз українська мова природнім чином розвивається і виглядає на те, що норми та правила Харківського правопису повертаються. Наприклад у вигляді нового Правопису української мови 2018 року. Число "8" тут випадковість? :) 

Саме такими темами я й буду займатися у своєму оновленому блозі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар