(Уривок з книги, яка поки-що є секретом, але спішу поділитися ним - не можу просто так тримати в себе на ноуті)
-
Ви всі
говорите про машини настільки автоматизовані, що скоро вам потрібно буде туди
сідати тільки для того, щоб сідати, не більше. От уявіть собі – підходите то
автомобіля і
якісь пристрої зчитують твої мозкові хвилі, автомобіль сам відкриває двері. Заводиться, вмикається твоя улюблена музика і ти сідаєш на заднє сидіння і їдеш просто так – як мішок. – сказав Майк.
якісь пристрої зчитують твої мозкові хвилі, автомобіль сам відкриває двері. Заводиться, вмикається твоя улюблена музика і ти сідаєш на заднє сидіння і їдеш просто так – як мішок. – сказав Майк.
- Ти
перебільшуєш, як раз розвиток автоматизації в автомобілях завершиться тоді,
коли дійде справа до вилучення водійських вмінь – цей пристрій – цей
автоматизований автомобіль перестане називатися автомобілем як таким – це вже
буде велика дорога іграшка, до того й ще небезпечна. – відповів Тоні.
- Добре, годі.
Я веду до того, що купую собі УАЗ 452 – чули про такий автомобіль?
Майк зробив паузу, дивлячись по черзі на співрозмовників, переводячи від одного до
наступного погляд. Всі замовчали. Тоні насмішкувато підвів брови та іронічно
посміхнувся і повільно промовив:
- Ти хочеш
керувати цим творінням якогось там У… У… Уральського автомобільного заводу?
- Ульяновського
Автомобільного. – чітко відповів Майк.
- Не міняє
назва суті. Хоч Угандського автомобільного заводу, якщо такий існує. Який
двигун? – почав розпитувати Тоні.
- Бензиновий,
4-циліндровий, об’єм 2,7 літра.
- Скільки
коней? – 112 при 4000 оборотів за хвилину.
- Максимальна
швидкість? – 110 кілометрів.
- Витрати
палива? – 15,4 літра.
- Об’єм
паливного баку? – 50 літрів.
Коробка
передач яка? – ручна, 4-ступінчата.
-
Гальмівна
система? - двоконтурна, з вакуумним підсилювачем, барабанна.
-
Радіус
дисків? – 16 дюймів.
-
Рік випуску?
- 1978 рік.
-
Що сказати. УАЗ,
а цим так би мовити автомобілем я найменше цікавився зі всіх мені відомих
автомобілів, тому й знаю, що це тверде кермо, передачі з третього разу
вмикаються, дерев’яна підвіска, шум, влітку спека, взимку мороз. Соціалістичний
витвір зі всіма притаманними ознаками. Взагалі, нащо тобі цей технічний
пережиток? Ні швидкості, ні дизайну, нічого. – заперечив Тоні.
-
З дизайном ти
помиляєшся – кузов в УАЗ’а дуже плавний, його підвіска дуже добре підлягає
тюнінгу, а салон після певної обробки стане просторим та комфортним. Я ще вагався між радянським УАЗ’ом та
німецьким Баркасом, ціна ніби однакова, але дизайн у них різних. Баркас ніби
вже довершений і в ньому немає нічого зайвого. Якщо щось додати в елемент його
дизайну – можна все зіпсувати, а от інша справа з УАЗ’ом. В ньому все навпаки –
хочеться все переінакшити, лише залишивши ту форму «буханки хліба», яку він
нагадує. Якщо не дивитися на УАЗ через призму соціалізму, то за дизайном він
нікому не поступається зі своїх ровесників. – продовжив Майк.
-
З Баркасом ти
теж серйозно не виглядатимеш і взагалі Баркас чи УАЗ - дорогенька іграшка
вийде! Ну ти і вигадуєш! Уяви, ти привезеш це «чудо» на один з наших сейшенів.
Ти ж будеш посміховиськом номер один. Для всіх! Для Нестримних Гепардів, для
Сталевих Сапсанів, для Power Z, а що скаже про тебе Нічна
Клеопатра? Звичайно ти звернеш на себе їхню увагу і викличеш цим якесь
зацікавлення – на пару секунд. – відповів Тоні.
-
Я не про
увагу зі сторони тих всіх красунь з Нічної Клеопатри і не про мажорів зі
Сталевих Сапсанів. От дивися – хто найкраще дріфтує серед всіх наших команд?
Томі. Хто їздить найкраще спринт? Александр з Нестримних Гепардів. Хто
найкращий у «полюванні на лисиць»? Лео з Вільної Федерації. А хто найкращий
дизайн-маньяк? Є ніби серед Сутінкових Колібрі одна дівчина, яка постійно щось
додає на свою Audi TT, але погодься – нуднувато все виглядає на тій
купешці – дуже боїться та дівчина сміливо експериментувати і береже свою
тетешку. А уяви, що можна робити на УАЗ’і? Скільки площі для аерографії!
Скільки невтілених ідей, а такий великий кузов дозволяє все це зробити! Якщо є
в нас самопроголошений «дріфт-князь», то так само буде самопроголошений
«дизайн-князь» і буду ним я… – Майк захоплено хотів продовжити свою
розповідь, але Тоні його перебив:
-
Все це твої
мрії, не забувай про «PartyBus» – там розмальованої аерографією площі в десять
більше, ніж на твоєму УАЗ’і і такий автобус один-однісінький в нашому великому
місті (Тоні засміявся).
-
Цей автобус
має більше відношення до тусовок, ніж до перегонів і взагалі Дон – його власник
і творець сам казав, що його більше цікавлять якісь розважальні заходи, ніж
напружені перегони, налаштування перед заїздом і синхронізація GPS-навігаторів, проблеми з вовками і автобус його не так часто з’являється
серед зібрань клубів. Дону навіть байдуже до великих перегонів у липні
наступного року – він напевно тільки думає як їздитиме вночі після перегонів
своїм автобусом по місту зі всіма учасниками гонки та дівчатами, які тримають
прапори на треку. Йому байдуже до «князів» різних дисциплін і сам він себе
ніколи не називав найкращим у аерографі ці. – відповів Майк.
-
Бо може він і
є найкращий? Це всі знають, дивлячись на його автобус. – знову заперечив Тоні. Тед і Олександр, які до цього тихо слухали пожвавлену розмову,
неголосно засміялися.
-
Та йому
байдуже до цього всього! Подивимось! У будь-якому разі я вже майже домовився
про купівлю того УАЗ’а в одного дідугана. Його син, коли був молодшим, купив
собі той УАЗ - десь на сході замовив, пригнав для полювання – ти ж розумієш –
повний привід, великий салон, куди можна скласти все причандалля. А потім неочікувано
прийшли великі зміни і стали доступними всі Тойоти Ленд Крузери, Рендж Ровери, Nissan
Pathfinder і віддав син батьку той УАЗ, а він йому не
потрібен був і так більше 10 років простояв без діла в гаражі, і ще декілька років
на стоянці, тому ціну дідуган не загинає, так символічно пропонує заплатити за
той «соціалістичних брухт», як він називає свій УАЗ. – сказав Майк.
-
Тебе видно
чимось дуже привабив той УАЗ, що ти нічого по сторонам не бачиш. Нічим тебе не
переконаєш, але буде весело! Все ж таки ми команда і підтримуємо одне одного.
То коли ти вже «приїдеш» на УАЗ’і? – Тоні сказавши це, розсміявся разом з Тедом та Олександром.
Завершу тим, з чого почав – чим більше автоматизований
автомобіль, тим менше маневрів залишається для нас – для живих людей. – сказав Майк.
Немає коментарів:
Дописати коментар